18. des. 2011

Gardiner anyone?

 Har hatt en skikkelig gardinhelg jeg gitt!
Nye gardiner og kapper er hengt opp både her hjemme og på hytta. Og det ble så fint gitt!!! 
Kjenner jeg er superfornøyd både med meg selv og med Åhlens, der alt er kjøpt (kjempejuks ja! men akk så lettvint!)

Må først vise frem kjøkkenvinduet her hjemme. Rull opp gardin og kappe. Det gjorde seg godt der. Men jeg lurer jo på hvor lenge de egentlig kan henge, er jo veldig julete :) Og særlig nå som det er adventsstake og engler som også har tatt plass der. Og så ser jeg jo at alt rotet på kjøkkenbenken vises svært godt (mørket er no dritt ;) ).



Og så er det hytta som vises frem. Helt pleine hvite kapper med hullbort nederst.  Det ble straks lunere, selv om alt går i hvitt, men møblene gjør opp i alt det hvite og skaper litt kontraster. Gleder meg til sommeren, slik at spisebordstolene kan få seg et strøk maling og nytt stoff på sitteplaten.
Her er ingen engler, vi lot alt julestæsjet være hjemme :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar