15. juli 2010

Kai Mei sokker.

Jeg har strikket Kai Mei sokkene til Cookie A.  Disse er fra boka Sock Innovation.  Disse er par nummer 2 i 52 ppiv.  Dvs at jeg skal strikke 52 par sokker på 1 år.  Jeg har heldigvis begynt på par nummer 3 ;) Vi får se hvor langt jeg kommer. 













De er strikket i Arwetta, farge Sjokolade, på pinner 2.25 mm.  Det gikk med 66 gram garn til prosjektet.  Og disse skal være mine.  Jeg synes de var ganske stilige med mønstret på oversiden av foten.  Blir som et smykke, bare synd man gjemmer de bort i skoene.













Det er flere sokker i boka til Cookie A, jeg har som mål å strikke flest mulig av de.  Er jo en gylden annledning nå som jeg skal strikke 52 par frem til 31 mai 2011. Jeg har flere prosjekter planlagt, jeg må bare velge litt selektivt tror jeg ;) hihi.  Har garnet klart til ett par av prosjektene, så jeg gleder meg til å ta fatt på dem :) Skal strikke ferdig Sam sokkene jeg holder på med nå, så blir det noe annet.
Det er morsomt å strikke gitt :)                                                              
            Ha en fin uke.                                                                            

1 kommentar: