9. aug. 2010

IKEA ekspressen!

Vi har hatt litt fri, og da kjørte vi til Sverige og hytta til foreldrene mine. Været var ikke så bra, men fin temperatur :) Noe helt annet med 19 grader mot 15 grader kan man si. Det har vært grilling og kos hver dag, samt at vi har vært på litt handling.  IKEA er jo et must når man skal i nærheten av en slik en med bil, så vi fylte bilen på turen hjem og ble heldigvis ikke stoppet på grensen mellom Norge og Finland av 3 skummelt utseende tollere. Og så fint har vi fått det i stuen nå!
Deilig med kommode. Vi har letet en stund etter noe å sette på ene veggen, og jeg hadde sett meg ut denne. Så det ble en slik en :) Hemnes kommode fra IKEA. Det ble kjøpt en kommode til og noen nattbord, samt litt hyller og sånt til hytta. Det ble ganske så fint :) Men nå er sommern på hel, tror jeg, men været har lurt meg før her oppe i nord, så det blir spennende å se :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar