12. jan. 2011

Hyttetur :)

Å dra på hytta er balsam for sjelen må jeg bare får si. Ro og stilhet, litt kos hos svigers og fantastisk utsikt alle veier. Mannen og jeg sover som steiner (etter at vi fikk oss ordenltig seng vel og merke ;) ) og livet går i noe saktere fart. Men noe snåmåking på påberegnes :

Mannen var noe utslitt etterpå, og det skjønner jeg godt. Men ved må man ha. Men se det nydelige været det var den dagen! Men med 15 blå ute, så holdt vi oss for det meste inne. Men neste gang skal skiene være med og lysløypa testes ut.  Greit, det er masse fjell å gå på, men det er ganske ustabile snølag så vi tar nok ikke helt sjangsen på det. Jeg fikk forøvrig ferdig ett par sokker mens vi var der. Elephants in stripes av Urki Gurki i str 43 til mannen.

 De er strikket i Wollmeise twin, har ikke eksakt vekt, siden sokkene ligger igjen på hytta og blåser i trompeten alene (mannen glemte å stikke de i veska når han var ferdig å bruke de ;) ).  Fargene som er brukt er:  My old blue jeans, natur og türkise markise. Strikket på pinne 2.25 mm og jeg brukte ca 10 dager.  Og dette er par nummer 11 i 52 ppiv (spørs om jeg kommer i mål). Synes de ble ganske så stilige jeg. Mannen var noe skeptisk under prossesen, men ble svært fornøyd når han fikk de på. Velvel. Nå må jeg kanskje legge ihop alle klærne som ligger å venter på det.

Ha en flott uke videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar