16. jan. 2011

Kokekjele :)

Litt smått med innlegg fra meg, men det drypper heldigvis litt innimellom ;)
Forrie helg var vi som sagt på hytta og da fikk jeg endelig satt på plass den stilige kjelen jeg har kjøpt via finn.no før jul. Det er en  cathrineholm kjele med blå lotus. Den skal stå på ovnen med vann i, så det ikke blir så tørt inne når vi fyrer.
Lokket kan nok ikke stå på, tror det blir litt for varmt opp der for det ;) Dette fordi jeg klarte å svi bunnen på kanelbollene jeg tinte oppå ovnen.

Det var gode fordet! Skulle ønske jeg hadde noen kanelboller i frysereren nå, det hadde vært utrolig godt. Har vært på årest første skitur på skiene jeg fikk kjøpt meg på fredag. Det var koselig, noe bakglatt, men kjempegod gli i nedoverbakken. Og jeg kunne gå fiskeben uten å tryne ;) Og straks har vi sola her i Tromsø også. Deilig! Må dere ha en riktig god søndagsettermidag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar