22. mai 2011

Og dagene går

Skal si tiden går fra meg for tiden, det er jo lenge siden jeg har blogget noe som helst!
Jeg har jo tilogmed sluppet ut påskekyllingene og fanget dem inn!

De storkose seg i vertfall noen dager i frihet før lokket ble lukket igjen ;)

Og i påska, selv om den var sent, så fikk jeg prøvd skia, hele to turer ble det. Mannen var mest fornøyd med fellene, selv om de er noe herk å ta av.

Strikket har jeg nå gjort, selv om det ikke ikke helt har sett slik ut her i bloggen. :)
Et par Kræsj Pink har sett dagens lys: 
Strikket i Wollmeise Twin, oppskriften heter Olja Lyn og er laget av Pinneguri.  Alltid spennende mønster fra den kanten og jeg synes det er svært lett å bli gla i mønstrene hennes. Og gøy med norsk mønsterdesigner som lager tå opp mønstre!
Det andre jeg har laget som jeg kan vise frem nå er Left Over sokkene mine: 

De er strikket i Wollmeise Twin disse også, og jeg har brukt mange ulike farger. Pinne 2.25 og mønster etter Basic toe up all sizes.  Et bra mønster når man ønsker å gjøre egne variasjoner. 

Kanhende det blir lenge til neste innlegg, hva vet jeg! Gleder meg i vertfall stort til strikkekafe på Bundingen 16 juni, kanskje vi ses der? I mellomtiden skal jeg flytte inn i nytt hus og strikketiden er nok noe redusert en tid. Ha en nydelig vår ivertfall :) 






2 kommentarer: