27. mai 2011

Pink hearts

Jeg har laget en rullegenser, oppskrift fra Nøstebarn boka.  

Strikket i Malsen og Mor sitt Shetland Soft garn, litt hardt å strikke med, men det blir veldig mykt og deilig når det vaskes. Og fargene er deilige :)  Har ingen anelse hvor mye garn jeg har brukt, da kjøkkenvekten fortsatt er borte i flyttelasset ett eller annet sted. ;)  Gleder meg til å flytte inn i eget hus veldig snart, slik at jeg har alle tingene jeg trenger uten å måtte lete gjennom ett utall esker. 

Og sjekk de søte knappene. Jeg blir helt henført. De var kommet inn i butikken samme dag som jeg var å kjøpte de.  Kjøpt på Bundingen da jeg var på strikkekafe for ett par uker siden. Gleder meg allerede til neste gang som skal være 16 juni :)


Ha en god helg :)

1 kommentar:

  1. Jeg kjenner at jo mer jeg hører om shetland soft, jo nærmere er jeg å faktisk gidde å vaske den knallharde haruni'n min :P

    Rullegenseren ble kjempefin! Og knappene var megasøte!

    SvarSlett