26. juli 2010

Arwetta

er ett digg garn. Lett og raskt å strikke med.  Bare synd oppskriftene man prøver å strikke med ikke alltid er like enkle å hanskes med.  Engelske oppskrifter er så enkle å ha med å gjøre, forklart ned til minste detalj.  Mens i norske oppskriftshefter er det ofte feil og ikke minst vanskelige forklaringer.  Og ikke minst, så tvinger de oss til å kjøpe hefte og garn.  Men men. Jeg skal strikke uførtrøndent videre på den norske oppskriften og irritere meg (bare fordi jeg tror sluttresultatet vil blir veldig fint).

2 kommentarer:

  1. Thihi.. Jeg holdt på å bli småsprø. Jeg klarte ikke koble at du var Agnethe :P Vet jeg spurte et sted på uformelt, men jeg mista hvor det var og fant ikke igjen om jeg fikk noe svar :P Men godt å se at jeg ikke er helt på bærtur ;) Jeg henger litt etter med blogglesingen min, så først nå så jeg at du hadde bytta link. Men nå er den gamle sletta, og den nye linken lagt inn :D Gratulere med ny blogg, og nytt navn :D Nå skal jeg fortsette på min blogglesing. Bare 350 blogginnlegg å ta igjen ca :P tihhi.. Ps: Jeg satser på å ta med litt godvær nordover neste helg, selv om jeg vet sola skinner ganske godt om dagen ;)

    SvarSlett
  2. Skal ikke være enkelt når noen bytter navn ;)
    Værmeldingen ser desverre dårlig ut for neste helg, men det er lov å krysse fingrene. Du hadde mange blogginnlegg å gå igjennom, gratulerer med å ha klart det!

    SvarSlett