15. aug. 2010

Brainless

Kalles disse sokkene. Det har ikke gått så fort å strikke de, jeg har vært plaget med nakken og skuldre, så armene har fått hvile. Mønster finner du her. De er strikket i Wollmeise, 100 % merino. Et herlig garn å strikke med, samt at det er en nydelig farge. Min første meise opplevelse :) Må sies at jeg likte den. Fargene var også knalle :) De kommer ikke godt nok frem på bildet, det skal bare sies altså. 76 gram gikk med, på pinne 2.5 mm.  Det eneste er at jeg kanskje skulle strikket de i en strørrelse mindre, de er noe stor, men kanskje mamman min passer de og kan bruke de som nattsokker (jeg tror ikke 100 % merino passer som noe annet egentlig). Det er høst ute og jeg har måtte fyre i ovnen inne (min kjære gjorde det, rett skal være rett) og det er deilig å være inne når været raser fra seg ute :) Ha en fin søndag!

Edit: Mamman min passet de perfekt, og sokkene er dermed fløyet sin vei til sitt nye bosted.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar