11. aug. 2010

Hverdagsglde

er å finne ut at nærmeste strikkebutikk har begynt å selge dine yndligsprodukter! Det er kommet en strikkebutikk på kjøpesentret som ligger 5 minutter unna og da jeg sist var innom fikk jeg øye på noe nytt i hylla til damen som driver Bundingen: Cloverprodukter!
Så lykken var fullkommen rett og slett da jeg fikk øye på pompong lageren som jeg har kikket på via internett og ønsket meg :) Så den minste strørrelsen av den havnet i handlekurven strakst. I tillegg ble flettepinnene adoptert med meg hjem. Og det var en ny opplevelse å strikke med den typen i forhold til den metall pinnen jeg hadde fra før av. Damen på Bundingen hadde tatt inn flere forskjellige produkter, blant annet heklekrokene (som svært mange skryter av), samt mye annet småstuff :) Du får stikke innom å kikke du også :)

1 kommentar:

  1. uuuh... Kanskje det blir handling på OBS i dag... Så skjønner ikke gubben hva den egentlige handleplanen er =P

    SvarSlett